niedziela, 12 marca 2017

3 składaczki

Witajcie :)
Na dziś przygotowałam 3 różne składane kartki, w formie double gate fold.
Pierwsza, to kartka ślubna. Okleiłam ją papierem Magic Dreams 2/6. Przepaskę ozdobiłam tekturkowym sercem, wewnątrz którego umieściłam serce z kwiatków.




Druga kartka pasuje na wiele okoliczności. Tym razem wykorzystałam papier Magic Dreams 4/6, a przepaskę ozdobiłam bukietem czerwonych i różowych kwiatów.




Ostatnia kartka, to pamiątka Pierwszej Komunii Św. Podobnie jak przy kartce ślubnej, bazę okleiłam papierem Magic Dreams 2/6. Do ozdobienia przepaski wykorzystałam tekturkę z hostią w rozetce.



To wszystko na dziś :)
Miłej niedzieli!

Klaudia

W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...