środa, 1 lutego 2017

Kartka niezwykle ważna

 Witam Was serdecznie.
Dziś chciałabym Wam pokazać bardzo emocjonalną dla mnie kartkę.
Zrobiona dla osoby która walczy o zdrowie, walczy bardzo dzielnie.
A dzielnej wspaniałej kobiecie - należy się specjalna kartką - w środku wypełniona bardzo wieloma wpisami motywującymi i wspierającymi!

Oczywiście musiałam użyć najnowszych pudrów do embossingu.
Jużsię nie mogłam doczekać kiedy je wypróbuję :)
Na kartce - na małej części nawiasowej uzyłam pasty strukturalnej białej i do tego perła biała - nasz puder. Motylek zaś to nasz najnowszy stemel - który odbiłam przezroczystym tuszem do embossingu - obsypałam pudrem perłowym - a nastenie wycięłam. 

Pudry są naprawdę bardzo dobre - kryją świetnie - są drobne, więc nawet delikatne wzory czy napisy bedą pokryte - a nie rozlane. 

Pamiętajcie też jak odbijacie stemple, także te, które potem będą embossowane - jaka jest baza i sposób odbicia. Ja odkąd stosuję sposób Ewy - nie mam kłopotu że jakaś część mi się nie odbije lub rozmarze. 







użyte produkty:

   


Miłego dnia
Ilona








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...