środa, 9 listopada 2016

AGATKA Z KWIATKIEM

Witam serdecznie.
Dziś dzień mojej inspiracji.Przygotowałam dla Was słodką karteczkę z uroczą Agatką w roli głównej.



Bazę stanowi deseczkowa strona arkusza 4 kolekcji Magic Dreams oraz arkusza 2 na której w połowie umieściłam koronkę materiałową. Na niej warstwowo przykleiłam kawałek koronki wyciętej z tego samego arkusza.




Agatkę ubrałam skrawkami kolekcji Magic Dreams, które dodatkowo pomalowałam, by dodać wyrazistości postaci.



 Podłoże imitujące trawę na którym usadowiłam Agatkę powstało przy pomocy stempla i kilku odcieni zieleni tuszów Memento. Do tego taśma ozdobna na brzegach, kilka cekinów, tu i tam kilka plam oraz maziów  farbami uzupełniających pracę i gotowe.



materiały:






Pozdrawiam BBart


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...