środa, 11 maja 2016

Ślubny exploding box

Dziś chciałam pokazać Wam exploding boxa jakiego zrobiłam dla mojej Chrześnicy z okazji ślubu.
Mam nadzieję, że i Młodej Parze i Wam spodoba się moje "dzieło".

Oczywiście pudełko zostało oklejone agateriowym papierem "Oh hello spring".
Turkusy w tej kolekcji są wprost stworzone do prac w ślubnym klimacie.
Ja konkretnie do ozdobienia z zewnątrz wybrałam damaski z 3/6 i kropeczki z 6/6.


Oczywiście nie mogło zabraknąć odpowiedniego stempelka
Listki w kompozycji kwiatowej wycięte są również z naszej kolekcji a dokładnie z papieru 1/6


A tak wygląda box w środku. Tu do ozdobienia bocznych ścianek użyłam papieru w deseczki 4/6.
Na każdej stronie umieściłam cytat, który tworzy jednocześnie kieszonkę na prezent.



Głównym elementem jest cudny tort autorstwa MonAmi.


Tu cytat idealny na okazje ślubną: "Oto jest miłość.."










Było to pierwsze pudełko mojego wykonania. mam nadzieje, że jeszcze nie raz będę miała okazję je wykonać.

W pracy użyłam:















Pozdrawiam









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...