niedziela, 17 kwietnia 2016

Poznajcie nasz Design Team V-X 2016

W Agaterii nadszedł czas zmian. 
Zmiana dotyczy również składu DT. 
Bardzo, bardzo gorąco dziękuję Hogacie, MonAmi i Chimerze za wszystkie te lata, 
gdy wspaniale reprezentowałyście Agaterię.
Dziękuje za Wasze wsparcie, pomoc, rady...dziękuję i mam nadzieję,
 że odwiedzicie nas od czasu do czasu. 

A teraz czas poznać nowe DT Agaterii



Witajcie!
Dziś zapraszamy Was na prezentację naszego nowego,
wystrzałowego Zespołu Projektowego!
W naszym Design Teamie od maja do października projektować będą:



JaMajka - czyli Marta :)
Będę miała zaszczyt być koordynatorką grupy naprawdę genialnych, twórczych,
zdolnych Dziewczyn i Kobiet. Prowadzę bloga ja-majka.blogspot.com
i tworzę w wielu różnych formach.
Uwielbiam mixed media i zabawy z Agateriowymi maskami i stemplami,
ale znajdziecie u mnie też tradycyjne kartki czy albumy.
Zapraszam Was do odwiedzania naszego bloga, na pewno czeka Was
mnóstwo wspaniałych niespodzianek przygotowanych przez nasz Design Team,
w którym znajdziecie.....

***



Witam serdecznie.
Mam na imię Bożena.Mieszkam w małej miejscowości na południu Polski.
W blogowy świecie tworzę jako BBart z Twórczego Pokoiku.
Właśnie tam znajdziecie  moje wszystkie dotychczasowe prace.
Tworzenie to moje hobby, wykonuję głownie  kartki-w nich czuję się najlepiej,
polubiłam tagi, zmierzam się z albumami.Nie obce mi są ATC-iaki,
scrapy oraz inne nietypowe formy własnego pomysłu.
Wykonywanie tych prac sprawia mi ogromną przyjemność i satysfakcję.
Ciągle się uczę ,poznaję nowe techniki.
Ostatnio na dobre przepadłam w mediach.
W moich pracach dominują stemple, maski oraz własne tła-
czyli to co odpowiada mi najbardziej.
Ogromnie się cieszę, ze mogę inspirować w tak wspaniałym
gronie na blogu Agaterii. Mam nadzieję,
że będziemy się wspólnie dobrze bawić oraz dalej rozwijać swoje pasje.

Moje strony:

FB
 

***


Mam na imię Irena, po sieci spaceruję jako Rysa.
Jestem projektantką części produktów Agaterii.
Chwilowo z moją wesołą rodzinką mieszkam w Brukseli. 
Uwielbiam eksperymentować z formą, kolorem, fakturą.
W moich pracach nie boję się chlapań, oswajam chaos,
dodaję warstwy, ciągle eksperymentuje. 
Drę papier, zalewam, zginam...
Co z tego wychodzi? 
Możecie zobaczyć na moim blogu: wytworki.blogspot.com

***


Witam serdecznie,  tu Marta zakochana po uszy
 w swoim mężu no i w scrapbookingu.
Tworzę od ponad 7 lat, w głównej mierze w moich pracach króluje
kolorowanie, jestem fanką wszelkich stempli i markerów copic,
to mój zestaw idealny. Jestem bardzo szczęśliwa,
że mogę projektować, tworzyć i inspirować w Agaterii,
bo uwielbiam produkty tej marki.
Mam nadzieję, że moje prace przypadną Wam
do gustu i uda mi się podsunąć Wam kilka pomysłów
 na stworzenie niezwykłych projektów z marką Agateria :)
http://www.pejtoon.blogspot.com/

***

Scrapbooking odkryłam 6 lat temu. Miał być terapią, zajęciem głowy i rąk. 
Jednak gdy zobaczyłam, że jednym z głównych produktów używanych
 w tej dziedzinie rękodzieła są stemple, zapaliła mi się zielona lampka. 
Przecież mój mąż od 15 lat robił stemple!!! 
Zrobiliśmy szybką burzę mózgów i postanowiliśmy doświadczenie 
i umiejętności męża wykorzystać w tej dziedzinie. A później wszystko
 poskładało się jak puzzle. Poznaliśmy odpowiednich, zdolnych i pomocnych ludzi,
 którzy byli i nadal są dla nas ogromnym wsparciem. 
I tak powstała - Agateria - nasze oczko w głowie. 
Dziś, po 5 latach działania sklepu, jesteśmy już nie tylko producentem stempli, 
ale także wycinanek, masek, bloczków i papierów.
Jak widać pasja zamieniła się w wymarzoną pracę....
szkoda tylko, że tak mało czasu zostało by tą pasję rozwijać. 
 Pozdrawiam 

Agata

***


Hej hej.
Wita Was Ilona, być może kojarzycie Teo,
nick którym kiedyś się podpisywałam.
Ponieważ zmieniłam nazwę bloga z Teodorowy Zakątek na Unique Cards,
Teo powoli odchodzi do lamusa ;-)
Od 11 lat z mężem i dziećmi mieszkamy w Irlandii – którą kocham.
Jest mi bardzo miło dołączyć do tak fajnej ekipy projektantek.
Agacie – bardzo dziękuję, za możliwość promowania Agateriowych produktów.
Od wielu lat robienie kartek jest moim hobby,
hobby w które zawsze wkładam całe serce.
Przy robieniu kartek, LO lub albumów najczęściej towarzyszą mi audiobooki,
to namiastka czytania, kiedy nie można poświęcić czasu książce
- przyjemne ….z przyjemnym.
Zapraszam na bloga
http://teodorowyzakatek.blogspot.ie/
lub
http://www.uniquecards.ie/

***



Mam na imię Arleta, znana również jako Scarlet ;-) 
Prywatnie mama i żona, posiadaczka dwóch zwariowanych kotów. 
Od dłuższego czasu niepoprawna optymistka z dewizą: 
szklanka jest pełna do połowy a jak myślisz inaczej, 
przelej do mniejszej szklanki ;-) 
Uwielbiam styl pin-up i prace z pieprzykiem. 
Dusza romantyczki też nie pozwala o sobie zapomnieć 
i tworzę prace ukwiecone, pastelowe. 
Moje prace możecie zobaczyć tutaj
oraz tu


***


Nazywam się Ewa Szelest, a moje miejsce w sieci to Art Wytwórnia
Żona mężowi, matka córkom, domowy chaos manager. ;-) 
Design Team Agaterii to było moje marzenie od bardzo dawna, 
dlatego szalenie się cieszę, że Szefowa dała mi szansę. 
Mam nadzieję, że będę umiała Wam pokazać i przekazać 
moją miłość do stempli i że moje prace będą dla Was inspirujące :-)

***


Hej, jestem Klaudia ;)
Projektuję dla Agaterii tekturki, papiery, maski oraz stempelki.
Od czasu do czasu próbuję też Was zainspirować moimi pracami -
najczęściej są to kartki, choć zdarza mi się wykonać coś innego.
Cieszę się, że mogę być częścią tego wspaniałego kreatywnego zespołu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...