wtorek, 15 grudnia 2015

Z myślą o styczniu / Thinking About January

Dotarły do mnie agateriowe nowości, więc postanowiłam na chwilę przenieść się w czasie. Zatrzymałam się na styczniu na święcie wszystkich babć i dziadków. Dla swojego prywatnego dziadka skleiłam małą ramkę ze zdjęciem jego najmłodszej wnuczki, czyli z Potworkiem. Bazą pracy została stara płyta CD:

I received new products from Agateria, so I decided to travel forward in time. I stopped in January when grandmothers and grandfathers are celebrating their holiday. For my grandpa I created a small frame with picture of his youngest granddaughter. I created it using an old CD:


Ramkę podpisałam agateriową tekturką:
The frame I signed by Agateria's chipboard:






Do ramki przyczepiłam wstążkę, żeby można było ją powiesić:
To the frame I sticked a ribbon to hang it:


Użyłam / I used:


Pozdrawiam serdecznie!
Greetings!

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...