wtorek, 20 października 2015

Kaskadowy koszmar / A Nightmare With Cascade Card

Kilka dni temu moja koleżanka, jeszcze z czasów przedszkolnych, poprosiła mnie o zrobienie kartki na wyjątkowe urodziny jej mamy. Ku mojemu przerażeniu wybrała kartkę kaskadową, a ja postanowiłam nie odmawiać i zmierzyć się z koszmarem, czego w trakcie tworzenia żałowałam. Ile ja się nawkurzałam i naprzeklinałam, w myślach oczywiście, bo obok siedział Potworek, no ale w końcu się udało!

Few days ago my friend, who I met in kindregarten 21 years ago ;), asked me for preparing a card for her mother's birthday. She chose a cascade card, which was a problem for me, but I decided to do it. I suffered with this card a lot but finally I made it!




Kartkę "podpisałam" agateriowym stemplem:
I signed card with Agateria's stamp:






Użyłam / I used:


Pozdrawiam serdecznie!
Greetings!

2 komentarze:

  1. oj tam, oj tam :DDDD ,im bardziej pracochłonne tym piękniejsze- a kartka Twoja to potwierdza. Śliczności. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...