wtorek, 25 sierpnia 2015

Uniwersalne kwiaty / Universal Flowers

Dzisiaj chciałabym pokazać uniwersalną kartkę, która jest mocno wytuszowana i oczywiście poszarpana. Nie mogło na niej zabraknąć moich ulubionych kwiatów i uroczych motyli:

Today I would like to show you an universal card, I inked it by brown inks and tore it of course. I had to put mt favourite flowers and cute butterflies:


Przez maskę - Serca, nałożyłam tusz do embossingu, następnie posypałam pudrem do embossingu, który stopiłam, a na końcu całość wytuszowałam brązowymi tuszami:

By the stencil - Serca I put some embossing ink, next I sprinkled some embossing powder, which I melted and last I covered it by brown inks:




Użyłam / I used:


Pozdrawiam serdecznie!
Greetings!

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...