wtorek, 9 czerwca 2015

Uczennica / Schoolgirl

Koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami, postanowiłam więc skleić coś związanego ze szkolnymi klimatami. Wyżyłam się mediowo na tabliczce malarskiej, której główną bohaterką zostałą moja najmłodsza siostra, świeża uczennica - Potworek:

The end of school year is coming, so I decided to make something related witch school. I released  using mediums on canvas panel, which main character is my youngest sister, "fresh" student - Potworek:


 Tło stworzyłam nakładając pastę strukturalną przez agateriową maskę, następnie całość spryskałam mgiełkami i pochlapałam tuszem:
The background I created by putting modeling paste with stencil from agateria, next I splashed it with mists and ink:




Wśród kwiatów znaleźć można agateriowe tekturki, które delikatnie potuszowałam brązowymi tuszami:
Among the flowers you can find some chipboards from Agateria, which I covered with brown inks:


Użyłam / I used:



Pozdrawiam serdecznie!
Greetings!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...