poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Niespodzianka !

Dziś mamy dla Was ogromną niespodziankę. Do DT Agaterii dołącza Klaudia Szpunar. 
Chyba każdy zna tą zdolną dziewczynę oraz wie jak piękne tworzy prace.
Jestem przeszczęśliwa, że nasze stempelki wpadły w tak zdolne ręce, bo wiem, że Klaudia pokaże je z jak najlepszej strony.
To jednak nie koniec...zyskujemy w Klaudii też nową graficzkę. Klaudia będzie projektowała dla nas stemple (...i nie tylko ..tylko na razie pssss). Więc spodziewajcie się za jakiś czas cudowności!
Klaudio..dziękuję, że przyjęłaś moje zaproszenie.


To ja dziękuję za zaproszenie, za serdeczne przywitanie i za moc przemiłych słów :**
Na powitanie przygotowałam 2 siostrzane kartki.

Pierwsza, na zbliżający się wielkimi krokami Dzień Matki.



Druga, jaśniejsza, na dowolną okazję :)



W pracach wykorzystałam:




Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę wspaniałego dnia :)
Klaudia


4 komentarze:

  1. Gratuluję Klaudii i całej załodze DT-fantastyczne prace, już się nie mogę doczekać kolejnych:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kartki :) w soczystych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaudia to bardzo zdolna "bestyjka" umie wszystko wyczarować. Pozdrowienia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...