poniedziałek, 5 listopada 2012

Pudełko

Witam Wszystkich serdecznie. 
Wszyscy dookoła przygotowują już świąteczne kartki, dekoracje.
Ja jeszcze klimatu świątecznego nie czuje i ciężko mi podjąć świąteczny temat.
 Motywem przewodnim mojej pracy mają być zbliżające się roraty.
Przygotowałam dla Was pudełeczko na podgrzewacze.
Pudełeczko o wymiarach 13 x 9 x 2,5 cm skleiłam sama.
 Lizka z Latarenką jest wg mnie idealnym stempelkiem na okazję rorat.
Stempelek pokolorowałam ProMarkerami.






Pozdrawiam serdecznie
mONAmi


3 komentarze:

  1. Uwielbiam kolorowane motywy stemplowane.Jestem pod wrażeniem ! Lizka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełko,piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...