czwartek, 6 września 2012

Wrześniowa gościnna projektantka - ZUZIUCHA

Strasznie się ucieszyłam gdy Zuziucha zgodziła się zostać naszą gościnną projektantką. Nikt tak jak Ona nie potrafi pokazać naszych dziecinnych ( choć nie tylko). Wszak jest to mistrzyni w tworzeniu dziecinnych albumów i kartek.

A teraz czas już na naszego gościa

Witajcie,
Ogromnie się cieszę z zaproszenia Agaty, szefowej Agaterii do gościnnego projektowania we wrześniu. Będzie mi niezmiernie miło pokazywać Wam moje prace przez kilka wrześniowych czwartków. Pierwszą pracą jaką stworzyłam jest fioletowo pomarańczowy layout z moją zawsze uśmiechniętą Lilusią w roli głównej. Do stworzenia tej pracy użyłam cudnego stempelka misia, który zagości napewno na nie jednej mojej pracy, zwłaszcza że uwielbiam robić prace dla dzieci. Jest on idealny do dzieciaczkowych kartek, zaproszeń czy albumów.  W tej pracy użyłam również odbitek przepięknych różyczek i listków. Niestety nie odważyłam się jeszcze na kolorowanie stempli chociaż mam na to ogromną ochotę. Dlatego też róże nastemplowałam na kolorowym papierze z Galerii Papieru. Ale muszę Wam powiedzieć, że już rozglądam się za czymś do kolorowania stempelków i za jakiś czas spróbuję jak mi to wychodzi.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja dzisiejsza praca.
Udanego dnia!
Zuzia






Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...