czwartek, 28 czerwca 2012

Filka - przed zlotowo

Dziś już niestety ostatnie spotkanie z Filką.
Jolu jestem Ci ogromnie wdzięczna, że w tak gorącym i pracowitym okresie znalazłaś czas  by inspirować nas swoimi pracami. Bardzo podobają mi się Twoje nietypowe formy, które pokazują, ze scrapbooking to nie tylko kartki.
Ciesze się, że już lada moment będę mogła Cię uściskać.
A zatem...do zobaczenia!


----------------------------------------------------------------------------------


Witam serdecznie
To moja ostatnia prezentacja dla Agaterii
Na ten czwartek przygotowałam książkę na kominek drugiej Babci Kacperka czyli mojej mamy :)
Dwa w jednym czyli ramka z życzeniami, a do życzeń użyłam tego stempla  . Stempel pasuje  idealnie do dziurkacza o średnicy 45mm. można go także wkomponować w stempel rozetka 2, który prezentowałam przy naszym pierwszym spotkaniu :) 




Nad życzeniami mały napis wycięty z tego stempla.
Na prawej części książki widać stempel , który rozpołowiłam i użyłam tylko napisu kocham Cię.
Róże widoczne na książce robione sposobem Sasilly  :)




To już ostatni czwartek a wraz z nim pożegnanie .
Mam nadzieję , że chociaż w małym stopniu przekonałam Was do używania stempli i pokazałam , ze jeden  stempel ma w sobie kilka rozwiązań
Zapraszam Was serdecznie do systematycznych odwiedzin bloga Agaterii,  zapewniam, że znajdziecie tu mnóstwo inspiracji.

Bardzo dziękuję Agacie za zaproszenie i wspaniałą mobilizację, dzięki stemplom w przeciągu kilku dni udało mi się stworzyć kilka przyjemnych prac, było to dla mnie wyzwanie przy którym się relaksowałam :)
Do zobaczenia na zlocie !!!
Pamiętajcie aby na stoisku Agaterii odebrać mapkę, dzięki której  możecie wziąć udział w konkursie. Szczegóły znajdziecie tutaj.
A co najważniejsze to WSZYSTKIE STEMPLE W DNIU ZLOTU - 15% TAŃSZE !!!

Do zobaczenia  za dwa  dni :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...