czwartek, 14 czerwca 2012

Filka po raz drugi !

Witam serdecznie w drugi czwartek mojej prezentacji :)
Spodobał mi się system ramki przestrzennej, dlatego w tym tygodniu przedstawiam Wam to samo, ale zupełnie w innym wydaniu.
Główny bohater to mój synek i jego ukochana prababcia Balabalinka :)






To była nasza wspólna praca, Kacperek chciał zrobić coś dla Babci z życzeniami żeby postawiła sobie na nowym kominku i to właśnie on dał pomysł aby we dwójkę byli wśród róż, ogromnie żałuję, że nie miałam do tej pracy tego stempla  , widziałam wcześniejsze prace  dziewczyn z tym zestawem stempli i wiem  jaki potrafi być okazały.
Użyłam za to samych napisów z tego zestawu
.Stemple jak widać w dużym zestawie i pasują na różne okazje - taki podstawowy niezbędnik :)







Wielką zaletą wszystkich napisów są kreski nad i pod napisem co ułatwia precyzyjne wycięcie.
Jeśli go jeszcze nie macie w swoich zbiorach to koniecznie kupcie, ma wiele zastosowań i z pewnością będzie często używany :)
 Pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia w kolejny czwartek :*



Filka
_____________________________________________________

Zapraszamy do korzystania z opcji odbioru zamówień na warszawskim zlocie. Będziecie mieli pewność, że do domu przywieziecie to, co sobie zaplanowaliście.
Szczegóły atrakcji jakie dla Was przygotowaliśmy w TYM poście!

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...