piątek, 30 marca 2012

Zielono mi....

Dzisiaj kolejna świąteczna kartka z mojego skromnego warsztatu.


Tak jak już wcześniej pisałam - odbiłam TEN stempelek w kilku wersjach kolorystycznych - przyszła więc pora na kolejne odsłony kartek z "jajecznym" motywem.
Praca jest prosta, trochę przeszyć, dziurkacze MS, wykrojnik....
Cały urok kartki zawiera się w odbitym motywie - który jeszcze dodatkowo zembossowałam zielonkawym pudrem.


Już jutro poleci Pocztą do mojej rodziny z Wielkanocnymi życzeniami.
Pamiętajcie o TYM wyzwaniu - nagrody świetne a temat bardzo przyjemny.( ja mam w planach pokolorować właśnie te pisanki:)
Pozdrawiam ciepło w ten mało wiosenny dzień i zachęcam do Wielkanocnego scrapowania!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...