niedziela, 4 grudnia 2011

Gdzie ten Mikołaj?

Witam wszystkich!
Po niespodziewanym przymusowym tygodniu urlopu wracam do Was ze świątecznym LO w nietypowej kolorystyce. Naszła mnie ochota na oscrapowanie zdjęcia z ubiegłorocznej wigilii, na którym moje znudzone dziecko czeka na rozpoczęcie świątecznej kolacji i - oczywiście - prezenty ;)  Zastanawiam się, czy w tym roku uda mi się przylapać go z podobną minką ;)
Do oddania świątecznej atmosfery użyłam cudnego stempelka choinka, który odbity na niebieskim papierze dał bardzo fajny, mroźny efekt. Do tego dołożyłam zaprzęg Mikołaja  przemykający gdzieś za plecami malucha ;) Jako uzupełnienie nieciekawej krawędzi scrapa odbiłam bardzo jasnym (ale widocznym) brązowym tuszem dodatkową ramkę ułożoną z ornamentów listki.



Image Hosted by ImageShack.us

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...