środa, 9 listopada 2011

Świątecznie z ostrokrzewem

Dziś kolejna świąteczna środa, tym razem kartki w bieli z dodatkiem zieleni z czarownymi akcentami :) . Bardzo clean & simple (coraz bardziej lubię ten styl), jest prosto ale moim zdaniem efektowne, oceńcie sami.


Kartki powstały przede wszystkim by pokazać wam jak wiele możliwości daje ten stempel z ostrokrzewem, a w zasadzie mini zestaw stempli

Tu użyłam go do wykonania ramki oraz drobnych zdobień wewnątrz kartki.


Tak jak drugą kartkę całość dopełnia ten napis wytuszowany w dwóch kolorach.



Na drugiej kartce wzór wykonany tylko z dwóch stempli listków. Odbiłam je również czarnym tuszem na zielonym i czerwonym brystolu, wycięłam i nakleiłam na kostki dystansowe.


Efekt zembrosingowanych gwiazdek uzyskałam podkładając tę samą gwiazdkę- guziczek co na pierwszej kartce i obrysowywałam kartkę okrągłą końcówką długopisu :) Myślę, że ten sam efekt da wsadzenie wycinanek z tektury do maszynki, ale ja akurat swoją pożyczyłam :P



Do zobaczenia za tydzień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...