piątek, 11 listopada 2011

Edward

Nie czytałam "Zmierzchu", ani nie oglądałam filmu, ale dostałam za zadanie zrobienie zakładki z Edwardem dla pewnej nastolatki. Przyznam, że była to miła odmiana po wszystkich dziecięcych i ślubnych pracach, które powstały ostatnio ;) 
Użyłam papierów z Galerii Papieru.  Obrazek z wampirem potraktowałam crackle accents, brzegi trochę poszarpałam, wszystkie elementy  są mocno wytuszowane i przyciemnione oraz spryskane delikatnie perłową mgiełką.
Na odwrocie umieściłam cytat pochodzący z Agaterii. Pewnie zauważycie, że u mnie wygląda on trochę inaczej niż w oryginale. Chciałam, żeby napis był w pionie i zmieścił się w wykrojnikowe okienko, dlatego też tuszowałam fragmenty stempla i odbijałam je jeden pod drugim (przydatny do tego celu jest bloczek z podziałką). Mam nadzieję, że wielbicielce Edwarda zakładka przypadnie do gustu.

I jeszcze mam dla Was informację o obniżce cen niektórych świątecznych napisów w Agaterii. Zapraszam na zakupy w okazyjnych cenach. Zdążycie wykorzystać nowe stempelki na tegorocznych świątecznych kartkach :)



1 komentarz:

  1. Też nie czytałam ani nie oglądałam, ale zakładka wygląda iście 'wampirsko'. Na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...