sobota, 10 września 2011

Wyniki Candy !

Ależ się naczekaliście !
Bardzo dziękuję za tak liczne komentarze i ciepłe przyjęcie mojego sklepiku. 
Miło spędziłam czas na odwiedzaniu Waszych blogów.
Do rzeczy! Pierwsza wylosowana osoba otrzyma bon na zakupy w sklepie Agateria o wartości 50.00zł!

Jest  nią.....ta dam....

ALUNA



Dwie następne osoby otrzymują po jednym bonie o wartości 25.00zł

 FUSIAFSCRAPPING



i trzecia szczęściara...

CARMENALICE



 Serdecznie gratuluję wylosowanym osobom. Mam nadzieję, że wybrane przez Was stemple pomogą Wam stworzyć wspaniałe prace a Wy zgodzicie się pokazać Wasze cudeńka na naszym firmowym blogu.
Bardzo proszę szczęśliwe osoby o kontakt w sprawie wyboru stempli agateria1@wp.pl.


6 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyń!
    Dziękuję za zabawę!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu, jak się cieszę !!! Dziękuję bardzo za super zabawę i gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla wszystkich wygranych

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem taka szczęśliwa! Nie spodziewałam się wygranej :) Dziękuję :* Gratuluję pozostałej dwójce wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ się cieszę i pędzę do sklepu coś wybrać! Wybór będzie trudny, bo za dużo stempli podoba mi się...
    Gratuluję pozostałym laureatkom.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...