poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Plan Lekcji/ Lesson plan

Witam,
Poniedziałki przypadły w udziale mi - sasilli. Możecie spodziewać się więc, dużej ilości stempli do kolorowania. ;) Będę chciała pokazywać Wam również mini tutoriale - takie krótkie sposoby jak ja widziałam wykorzystanie stempla w chwili gdy go projektowałam.

Hello,
you will spend Mondays with me- Sasilla, so you can expect lots of coloring stamps ;) I also want to share some mini tutorials with you- a short view on my ideas of using the stamp from the time I was designing it.


Ale najpierw kilka słów o mnie:
Mam na imię Sylwia, a w craftowym świecie od wielu lat posługuję się nickiem sasilla. Właściwie od zawsze pociągało mnie wszelakie rękodzieło, co przerodziło się w mój obecny zawód. Z typowym pojęciem scrapbookingu zetknęłam się w wakacje 2008 roku. Najbardziej lubię robić kartki lub rzeczy użytkowe, niechętnie tworzę przedmioty nie mające praktycznego zastosowania. Uwielbiam sama przygotowywać dodatki - zwłaszcza papierowe kwiatki. Od pewnego czasu zakochałam się w kolorowanych stemplach – sama czynność kolorowania niesamowicie mnie odpręża i uspokaja.

My name is Sylwia, but I am known as Sasilla among crafters.I think that I was always attracted by handicraft and I think that's how it turned into my current occupation.
I first heard of scrapbooking in the summer of 2008. I like to create cards and useful things in general and I don't like to make things which are not practical. I love to prepare my own embellishments- especially paper flowers. I also love to color stamps- the act of coloring is very relaxing and calming.


Jako, że już za 3 dni rozpoczyna się rok szkolny przygotowałam coś niezbędnego każdemu uczniowi - czyli plan lekcji.

School starts in 3 days, so I made every pupils "must have"- a lesson plan.


Wykorzystałam na nim dwa stemple do kolorowania - idealnie wpasowujące się w temat czyli Lizkę i Matiego idących do szkoły. Stemple po pokolorowaniu wycięłam z lekkim marginesem i przykleiłam blisko siebie - dzięki temu sprawia to wrażenie, że parka maszeruje do szkoły trzymając się za ręce.

I used two coloring stamps exactly matching the occasion- that is Lisa and Mati going to school. After coloring I cut the images with a small margin and glued them close to each other- it looks like they're holding hands on their way to school.

10 komentarzy:

  1. łoho, chyba polubię poniedziałki :) super plan lekcji

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, świetnie zrealizowany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Sasi, nie przypominałabyś, że niedługo znów się zacznie pilnowanie dzwonków ;-) Ale z takim planem zajęć można pewnie polubić nawet poranne wstawanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna pracka:) niejednemu uczniowi osłodziłby powrót do szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej , chcę się z Wami skontaktowac , ale jak wysyłam email na adres sklepu to wiadomość nie chce się wysłać;/ odezwijcie się na karolajn21@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stempelki i plan lekcji (moja córa pyta czy będą jakies stemple dla ..uwaga.."METALI"?!tak,przerabiam teraz w domu glany ,bojówki i ostrą muze ;/ )

    OdpowiedzUsuń
  7. Super,ja proszę o toturiale dotyczące tak cudownego kolorowania stempli,promarkery mam ale nigdy nie udaje mi się uzyskać takiego cieniowania ...

    OdpowiedzUsuń
  8. super! szkoda, że już nie chodzę do szkoły, bo bym się zainspirowała ;)
    a kolorujesz genialnie i nie mogę się nadziwić, że to distressami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny plan lekcji. Zainspirowana popełniłam takie 4 :).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...