środa, 31 sierpnia 2011

Młoda para/ Wedding Couple


Środy to "moje" dni na blogu. Wtedy też zaprezentuję Wam mój sposób na wykorzystanie stempli i od razu obiecuję, że będzie się działo! ;)

Wednesdays are my days on this blog. I will present my ideas for using stamps and I promise you, that there will be much going on! ;)


Na początku muszę zaznaczyć, że najbardziej lubię robić kartki pełne przetarć, zagięć i przeszyć.
Szyję tylko ręcznie, co nadaje kartkom szczególnego charakteru.
Praca, którą Wam dziś zaprezentuję, jest więc totalnie inna: klasyczna kartka ślubna
- skromna i elegancka.

 You have to know that I like to make cards which are tattered, sewed and have folds. 
I sew only by hand and it gives each card special character.
Todays card is totally different from what I like: a classic wedding card- modest and elegant.


Wykorzystałam stempel Młoda Para, odbijając go na białym papierze wizytówkowym.
Dzięki temu obrazek nie zlewa się z wzorzystym tłem i stanowi najważniejszą część kartki.
Głębię uzyskałam za pomocą gąbeczek dystansowych.
Użyłam dwóch odcieni tuszu- szarego i srebrnego z iskrzącymi drobinkami, dla podkreślenia
odświętnego charakteru.
Kompozycję wzbogaciłam fantazyjnymi zawijaskami, różowymi perełkami, gniecioną wstążką
i srebrnymi zawieszkami.

I stamped the Wedding Couple on white cardstock so it stands out from the patterned background and creates the cards focus point. I also used 3D foam for a greater dimensional effect.
To emphasize the festive character I used two different inks- grey and silver with shiny particles. 
The composition is enriched with swirls, pink pearls, crumpled ribbon and silver hangers.



3 komentarze:

  1. Cudna. Wysmakowana, pełna ciepła i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka!!Właśnie zastanawiałam buszując po sklepie się jak wygląda ów stempelek odbity?
    Super!!..pewnie wyląduje w koszyku:P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...